Szydełkowe legowisko


Długi weekend majowy oznacza trochę więcej wolnego czasu. Owszem, jest sporo obowiązków, masa materiału na uczelnię, ale w tym wszystkim można pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Pomyślałam więc, że może przypomnę sobie, jak się robiło szydełkowe koszyki. Jakieś dwa lata temu byłam na kursie, gdzie sporo się nauczyłam, ale niestety - nie ćwiczyłam, więc tajemna wiedza ze mnie uleciała. ;)

Dziękujemy firmie RoyalAnimals za piękne poduszeczki! Niebawem pojawi się na ten temat post. :)

Przeszukałam internet w poszukiwaniu instrukcji, złapałam szydełko w dłoń i po kilku godzinach prób, błędów i prucia, przypomniałam sobie! Albo po prostu wynalazłam własne sposoby, które akurat działają. ;)


W internecie jest teraz mnóstwo propozycji kocich gadżetów, w tym także szydełkowych legowisk. Zawsze mi się one podobały. A że ja jestem osobą twórczą, to wiedziałam, że jak tylko będzie okazja i chwila wolnego czasu, to bardzo chętnie zrobię takie dla moich kociaków!

Na początku bałam się, że będzie za małe. Potem, że za duże. Potem, że braknie mi włóczki. Finalnie powstał taki koszyczek, który zmieści jednego kota i poduszkę, jednego kota zajmującego sporo miejsca, dwa małe koty, lub dwa, bardzo przytulone do siebie koty. :D U nas sprawdzają się opcje numer 1 i 2.


Oczywiście legowisko to nie jest idealne, bo (jeszcze) nie jestem profesjonalistką, ale jeśli czas pozwoli, to będę ćwiczyć i być może już niedługo moje futerka będą się cieszyć czymś większym i równiejszym!
Ale mimo wszystko myślę, że jak na pierwszy tak duży projekt to i tak wyszło nieźle!







A Wy co myślicie? Podobają Wam się ręcznie robione gadżety i legowiska, czy raczej nie są w Waszym guście?

Pozdrawiamy!

Komentarze

  1. Legowisko wyszło superaśnie :D
    Też lubię zrobić coś własnymi rękami , ale tego jeszcze nie próbowałam ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! Franio widać zadowolony :D Zazdroszczę umiejętności i cierpliwości... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super:) kotki napewno zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz